راهی روشن به موفقیت با تبلیغات اینستاگرام2024-09-15

تبلیغات در اینستاگرام بهترین راه های تبلیغات موثر در اینستاگرام شایگان

ممکن است بگویید افرادی قبل از شما در حوزه کاری شما، در اینستاگرام شروع به فعالیت کرده‌اند. این فکر، مانند این است که بگویید، چون کارخانه ماشین‌سازی بنز موفق است، برند تسلا هیچ شانسی ندارد! همین طور اگر هدف شما «افزایش فروش» باشد، باید پیج‌هایی را برای تبلیغات در نظر بگیرید که مخاطبان آن‌ها به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند باشند. شما می توانید پیج هایی که هم اندازه شما هستند و همچنین مخاطبان آنها نزدیک به مخاطبین هدف شما هستند را پیدا کنید و با ارسال درخواست تبلیغات دو جانبه شما آن پیج را تبلیغ کنید و آن پیج شما را.

خوشبختانه خود اینستاگرام ابزارهایی را برای این کار در اختیارتان گذاشته است. با بررسی مواردی مانند کلیک‌ها، نرخ تعامل و … میزان پیشرفت کار خود را بسنجید. استفاده از تبلیغات اینستاگرام، می‌تواند برای برند و کسب‌وکار شما معجزه کند! این جمله درست است؛ اما به‌ شرطی بدانید که چطور به‌درستی تبلیغات خود را انجام دهید.

همچنین پست‌های‌تان نباید به بازدیدکنندگان این حس را منتقل کنند که دارید مستقیما چیزی را به آنها می‌فروشید. شرکت غذاییِ «فیلادِلفیا» (Philadelphia) با به اشتراک‌گذاریِ عکسی که هم خیال‌انگیز بود و هم اشتها را تحریک می‌کرد، افزایش فروشی ۴۱ درصدی را مشاهده کرده است. تبلیغات ویدئویی نیز همان کیفیت بصری همه‌جانبه‌ را دارند که تبلیغات تصویری در اینستاگرام دارند و علاوه بر این شما قابلیت‌های جلوه‌های تصویری، صدا و حرکت را نیز در اختیار دارید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده فرمودید ایجاد چنین پست هایی می تواند مخاطب را نگه داشته و جذب کند. در پست ایجاد شده بالا از عکسبرداری و استفاده از گرافیک افزوده توسط تصاویر موشن بهره گرفته شده است. حال در زیر نمونه ی خلاقانه دیگری که توسط تیم شایگان انجام شده را ملاحضه می کنید.

به یاد داشته باشید کاربران همیشه از دیدگاهی تازه به محتواها نگاه می‌کنند و چیزی را مشخص می‌کنند که شما به آن توجه نکرده‌اید. یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات در کمپین‌های تبلیغاتی مختلف در دیجیتال مارکتینگ این است که بدون تعیین بودجه بسته می‌شوند. شما باید بدانید قرار است چقدر برای تبلیغات هزینه کنید و هر بخش از بودجه شما قرار است در کدام قسمت صرف شود. در برخی از روش‌های تبلیغاتی مثل اینفلوئنسر مارکتینگ، امکان تعیین زمان تبلیغ وجود ندارند.

در این صورت، افراد با مشاهده عکس پروفایل پیج شما، سریعا برندتان را می‌شناسند و آن را دنبال می‌کنند. در پروفایل اینستاگرام، فقط لوگو را بدون هیچ نوشته اضافه‌ای منتشر کنید. به همین دلیل محتواهای ویدیویی جذابیت بیشتری برای آن‌ها دارد، به خصوص اگر جذاب باشد. «دیرین دیرین» یکی از موفق‌ترین نمونه‌های ایرانی در زمینه تولید محتوای ویدیویی است که در حال حاضر تبلیغات هم انجام می‌دهد.

بدون محتوای مناسب و هدفمند، حتی بهترین تبلیغات نیز نمی توانند به نتایج مطلوب دست یابند. در مراحل اولیه، شناسایی بازار هدف و درک نیازهای آن ها اهمیت بسیاری دارد. اگر محتوای تولید شده با نیازها و علایق بازار هدف شما همخوانی نداشته باشد، شانس موفقیت پیج شما به شدت کاهش می یابد.

ویدئوهای کوتاه در ریلز به دلیل تاثیرگذاری بالاتر و قابلیت اشتراک‌گذاری بیشتر، به سرعت در حال محبوبیت هستند. پیش‌بینی می‌شود که در آینده، ویدئوهای تبلیغاتی در اینستاگرام نسبت به دیگر فرمت‌ها بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. بسیاری از برندها و کسب‌وکارها از این پلتفرم استفاده می‌کنند، به همین دلیل جلب توجه مخاطب و کسب جایگاه برتر در فید کاربران می‌تواند دشوار باشد. این رقابت می‌تواند هزینه تبلیغات را افزایش دهد و در نتیجه برندها مجبور می‌شوند بودجه بیشتری صرف کنند تا به نتیجه دلخواه برسند. یکی از مؤثرترین استراتژی‌ها برای تبلیغات در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است.

نسخه جدید API اینستاگرام یا همان Instagram Graph API، امکان متصل کردن برنامه شما به ویژگی‌ها و عملکردهای مختلف این برنامه را فراهم می‌کند. کسب‌وکارها و سازندگان این برنامه می‌توانند از API برای مدیریت کامل حضور خود در آن استفاده کنند. توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند از Graph API استفاده کنند، به طیف وسیعی از ویژگی‌ها دسترسی خواهند داشت. پس از تأیید می‌توانید اپلیکیشن‌هایی ایجاد کنید که زندگی کاربران را آسان‌تر و جذاب‌تر کند.

بنابراین، انتخاب نوع تبلیغات بستگی به اهداف برند و مخاطبان هدف شما دارد. Explore صفحه‌ای است که به کاربران محتوای جدید و مرتبط با علاقه‌های آن‌ها را پیشنهاد می‌دهد. تبلیغات Explore به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغات خود را در این بخش قرار دهید و به مخاطبانی که هنوز شما را دنبال نمی‌کنند دسترسی پیدا کنید. اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان، امکانات متعددی برای تبلیغات ارائه می‌دهد.

اگه یه کمپین مشخص با مدت زمان محدود دارین، می‌تونین یه بودجه کلی تعیین کنین که کل هزینه تبلیغات رو پوشش بده. مثلاً اگه برای یه تخفیف ویژه دو هفته‌ای تبلیغ می‌کنین، می‌تونین کل بودجه کمپین رو برای این مدت زمان مشخص کنین. زمانی که مخاطبتان با پیج بدون محتوا روبه‌رو شود، قطعا بدون فالو کردن، از کنار آن می‌گذرد. در مرحله اول، برنامه اینستاگرام را دانلود کنید و یک حساب‌ کاربری در اینستاگرام باز کنید.

تبلیغات در پیج‌های عمومی

سازمان‌های B2B هنگام تبلیغ در اینستاگرام، باید محتوایی ارائه کنند که نیازهای تجاری مخاطبان هدف را برطرف می‌کند. برای نشان‌دادن ارزش محصولات یا خدمات خود، از محتوای بصری با کیفیت بالا (مانند تصاویر و ویدئوهای حرفه‌ای) استفاده کنید. روی برجسته‌کردن مزایا و راه‌حل‌های مرتبط با چالش‌های تجاری متمرکز باشید. اینفلوئنسرها افرادی هستند که تعداد زیادی دنبال‌کننده دارند و می‌توانند تاثیر زیادی بر تصمیمات خرید مخاطبان خود بگذارند. همکاری با اینفلوئنسرهای مرتبط با حوزه فعالیت شما می‌تواند به افزایش اعتبار و دیده شدن برند شما کمک کند.

بارها دیده‌ام که تصاویر بی‌کیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار داده‌اند. معمولاً این پیج‌ها، نرخ تعامل پایینی هم دارند و اصلاً نمی‌توان برای تبلیغ در اینستاگرام روی آنها حساب کرد. به جای این، بگردید پیج‌هایی را پیدا کنید که بر روی یک موضوع تمرکز دارند. مثلاً اگر تبلیغ‌تان در زمینه فروش غذای حیوانات خانگی است، پیج‌های حیات وحش گزینه‌های مناسبی هستند، نه پیج‌هایی که در کنار دیگر محتواها، بعضی مواقع هم ویدیوهای حیوانات را قرار می‌دهند.

این یک واقعیت تأثیرگذار است زیرا رشد و توسعه‌ی اینستاگرام برای اهداف کسب‌وکار شما نیز بسیار بااهمیت است. اینستاگرام فرمت‌های تبلیغاتی مختلفی ارائه می‌کند که هرکدام به شما کمک می‌کنند تا به اهداف تجاری خاص خود برسید! مثلاً برای انتقال سادهٔ مفاهیم پیچیدهٔ تجاری می‌توانید از تبلیغات ویدئویی استفاده کنید. همچنین، استفاده از استوری اینستاگرام برای تعامل مستقیم با مخاطب کاربردی است. اینستاگرام یک اپلیکیشن موبایل است؛ بنابراین محتوای تبلیغاتی شما نیز باید برای مشاهده در تلفن‌های همراه بهینه شده باشد.

برای موفقیت در این فضا، تولید محتوای باکیفیت و استراتژیک اهمیت ویژه ای دارد. این آمار نشان می دهد که اینستاگرام یک پلتفرم چندوجهی است که با آن به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی دارید. به خاطر همین موضوع، کسب و کارها، با هدف گذاری دقیق تر، به مشتریان بالقوه خود نزدیک تر می شوند. با توجه به این اطلاعات، اگر کسب و کار شما به دنبال جذب مشتریان از گروه های سنی مختلف و به ویژه جوانان و بزرگسالان است، تبلیغات در اینستاگرام گزینه ای بسیار مناسب می باشد.

موفقیت در تبلیغات اینستاگرام نیازمند ترکیبی از خلاقیت، تحلیل داده ها و آزمون و خطا است. با پیگیری این رویکرد و نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام، به نتایج مطلوبی دست یابید و بازدهی سرمایه گذاری خود را افزایش دهید. یکی از نقل قول های معروف در عرصه تبلیغات این است که ( ما می دانیم نیمی از هزینه تبلیغات را دور می ریزیم؛ اما نمی دانیم کدام نیمه). خوشبختانه با ورود به دنیای دیجیتال، امکان رصد دقیق تر مخاطبان و نتایج تبلیغات فراهم شده. پیش از شروع تبلیغات، شناسایی دقیق مخاطبان هدف و علایق آن ها بسیار مهم است.

هدف اصلی، افزایش آگاهی از برند، هدایت ترافیک به وب‌سایت یا افزایش فروش از طریق فرمت‌ها و قابلیت‌های متنوع اینستاگرامه. سعی کنید اطلاعاتی که از هر کمپین به دست می‌آورید و آمار و ارقام هرکدام را بایگانی کنید تا در کمپین‌های بعدی از آن‌ها استفاده کنید و مقایسه انجام دهید. برخی از آمار مورد نیاز مانند تعداد فالوورهای اضافه شده یا ریچ (Reach) و ایمپرشن (Impression) در حساب کاربری اینستاگرام مشخص است، اما برخی از اطلاعات را خودتان باید تحلیل کنید.

همچنین از فاصله‌ها و فضای سفید برای مرتب کردن کپشن، استفاده کنید. مخاطبان با دیدن تبلیغ شما روی آی‌دی پیج کلیک می‌کنند و وارد پیجتان می‌شوند. این اولین ارتباط مستقیم برند شما با مخاطبان تازه‌وارد است که اطلاعات خاصی درباره برندتان ندارند و ممکن است برای اولین بار نامش را شنیده باشند. پیج باید برای پذیرش این افراد آماده باشد؛ برای آماده‌سازی مطمئن شوید اقداماتی که در ادامه بیان می‌کنیم، انجام شده باشند. در این مرحله از استراتژی تبلیغات در اینستاگرام، وارد فاز عملیاتی گسترده‌تر می‌شویم. پلتفرم جریان با طراحی این صفحه کارتان را برای پیدا کردن پیج‌های مناسب بسیار ساده کرده است.

  • با این وجود، استفاده کردن از حداکثر 11 هشتگ، می‌تواند برای پیج شما مفیدتر باشد.
  • {
  • مزیت پوش نوتیفیکیشن معرفی برند به میلیونها نفر با کمترین زمان و هزینه است(تقریبا برای هر نفر 1.5 تومان).
  • |}{
  • مدت زمانی که کاربر برای دیدن صفحه و مطالب شما صرف می‌کند، بسیار مهم است.
  • |}
  • اگر پوشاک تولید می‌کنید، سراغ اینفلوئنسرهای حوزهٔ فشن بروید و لباس‌های خود را برای آن‌ها ارسال کنید.
  • گاهی عکس، گاهی ویدئو، گاهی ریلز و گاهی استوری؛ این تنوع باعث می‌شود که مخاطبان بیشتری به صفحه شما مراجعه کنند.
  • {
  • در آژانس تبلیغات نکسوس, با شناخت دقیق این الگوها, به برندها کمک می‌کنیم تا تبلیغاتی متناسب با نیاز بازار ایران طراحی و اجرا کنند و در رقابت با سایر برندها متمایز شوند.
  • |}

۳ روش تبلیغات در اینستاگرام

شاید رایج‌ترین روش تبلیغات در اینستاگرام را بتوان تبلیغات بنری دانست. در این نوع تبلیغ، معمولاً تصویری به همراه کپشن قرار داده می‌شود. بیشتر، کسب و کارهای کوچک و افراد عادی از این روش برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند. شاید ساده و کم‌هزینه بودن آن، باعث استفاده از این نوع تبلیغ باشد.

بنابراین، تبلیغات در اینستاگرام ابزار قدرتمندی برای برندسازی، جذب مخاطب و افزایش فروش است. هر یک از انواع تبلیغات اینستاگرامی ویژگی‌های خاص خود را دارند که می‌توانند به کسب‌وکارها کمک کنند تا به اهداف خود برسند. تبلیغات خیمه ای نوعی از کمپین های یک روزه تبلیغاتی هستند که تاثیرات تضمین شده ای دارند. این تبلیغات به گونه ای طراحی شده اند که محتوای آگهی را در بالاترین قسمت صفحه مخاطب در بخش پست های پیشنهادی قرار می دهند.

با بررسی سبک زندگی مخاطبان هدف خود می‌توانید این زمان را پیدا کنید و تبلیغات را در ساعات مشخص انجام دهید. به عنوان مثال اگر مخاطبان هدف شما کارمند هستند، معمولا در زمان ناهار یا بعد از پایان ساعت کاری اینستاگرام را چک می‌کنند. در بالا اشاره کردیم که برای متمایز شدن و تبدیل مخاطبین به فالوور باید پست های جذابی تولید کنیم.

{

انتخاب اسم کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود

|}

شما نمی خواهید با هدف قرار دادن کسی و کسب افراد خیلی کم، پول خود را هدر دهید. این فرصت شماست تا بتوانید روی گرفتن مخاطب و فالوئر زیاد چنگ بزنید . هدف قرار دادن مخاطبان شما جایی است که شما باید به سمت این تبلیغات بروید و حتما آن ها را انجام دهید.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

به‌عنوان مثال اگر صاحب یک رستوران هستید، می‌توانید ببینید که مردم از کدام غذاها لذت می‌برند. سپس عکس‌های بیشتری از آن غذاها منتشر کرده و درباره آن صحبت کنید. تا پیش از این، امکان دسترسی به پست‌های لایک شده در اینستاگرام برای شرکت‌ها فراهم بوده و از طریق آن می‌توانستند در جریان کمپین‌های بازاریابی خود، مخاطبان و مشتریان بالقوه قرار بگیرند.

تبلیغات اینستاگرامی مسیر مشخصی ندارند و لازم است برای هر کمپین استراتژی منحصر به فردی نوشته شود، ایده‌های متفاوتی ارائه شود و با روش‌هایی که شاید مشابه کمپین‌های قبلی نیستند، اجرا شود. بهترین روش برای تبلیغات موفق این است که از مشاوران متخصص در این زمینه راهنمایی بگیرید و ایده‌های خود را با توجه به راهنمایی این افراد اجرا کنید. انتخاب بهترین دوره آموزش اینستاگرام، سرمایه‌گذاری در آینده دیجیتال شماست. تبلیغات پولی در اینستاگرام در ایران اغلب از طریق پنل تبلیغاتی فیس‌بوک قابل مدیریت است, اما با توجه به محدودیت‌های دسترسی, شرکت‌ها معمولاً به همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی معتبر روی می‌آورند. این تبلیغات شامل پست‌های تبلیغاتی در فید (Feed Ads), استوری‌های تبلیغاتی (Story Ads), ویدیوهای تبلیغاتی در Reels و تبلیغات اکسپلور (Explore Ads) هستند. هر یک از این گزینه‌ها بر اساس اهداف بازاریابی مانند افزایش آگاهی از برند, جذب فالوور, افزایش فروش یا تعامل بیشتر انتخاب می‌شوند.

در تبلیغاتی که قرار می‌دهید، سعی کنید که از کاربر، دعوت کنید تا کاری را انجام دهد. مثلاً دعوت به اقدام شما، می‌تواند این باشد که کاربر وارد استوری شود، صفحه را بالا بکشد، وارد وب‌سایت‌تان شود، ایمیل خود را در فرم مربوطه وارد کند تا کد تخفیفی برایش از طریق ایمیل ارسال شود. این کار را خیلی راحت می‌توان از طریق استوری انجام داد، یعنی اینکه لینکی را در پیج نمایش‌دهنده تبلیغ قرار داد تا کاربر با کشیدن صفحه به طرف بالا، وارد صفحه مورد نظر شود. اگر شما نیز وب‌سایت دارید و سعی می‌کنید کاربر را به وب‌سایت‌تان هدایت کنید، باید یک لندینگ پیج مناسبی را طراحی کنید.

برای تبلیغ در پیج‌های خوب، باید سرکیسه را شل کنید و از چند صد هزار تا چند ده میلیون تومان هزینه کرد. راستی اینستاگرام خودش هم سیستم تبلیغات اسپانسری یا پروموت دارد؛ البته در ایران زیاد مناسب نیست؛ چون اطلاعات زیادی نمی‌توانداز کاربران بگیرد. این فرمت به کاربران این امکان رو می‌ده که مستقیماً از طریق تبلیغ، محصولاتتون رو بررسی کنن و حتی خرید کنن. این نوع تبلیغات برای برندهای فروشگاهی یا کسب‌وکارهایی که محصولات متنوعی دارن، انتخاب مناسبیه. می‌تونین یه مجموعه جذاب از محصولاتتون رو تو یه تبلیغ نمایش بدین تا کاربرا راحت‌تر خرید کنن. تکمیل کردن پروفایل، یعنی عکس پروفایل بگذارید، یک بیوگرافی مناسب بنویسید، چند پست منتشر کنید و افرادی را دنبال کنید.

برخی از آن‌ها شما را دنبال می‌کنند، برخی لایک و کامنت می‌گذارند و عده‌ای دیگر از پیجتان خارج می‌شوند. تعداد تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به اندازه‌ای زیاد شده که کاربران تمایل چندانی به تماشای آن ندارند. اگر آن‌ها در نگاه اول متوجه شوند پستی که در مقابلشان قرار دارد یک پست تبلیغاتی است، سریع آن را رد می‌کنند.

این تعامل می‌تواند جواب ‌دادن به کامنت‌هایی باشد که مخاطبانتان می‌نویسند. همچنین شما برای بیشتر دیده ‌شدن پیجتان، می‌توانید پیج‌های همکارانتان را دنبال کنید و گاهی، برای آن‌ها کامنت بگذارید. شما باید بتوانید تشخیص دهید که مخاطب شما، چه نوع پستی دوست دارد. سعی کنید عکس‌ها و ویدیو‌هایی با بهترین کیفیت‌ها را به فالور‌هایتان نمایش دهید.

در کل شما باید انواع مختلف تبلیغ را امتحان کنید تا به محتوایی برسید که بیشترین اثرگذاری را برای شما خواهد داشت. بعد از زدن دکمه به پیج فیسبوک وصل میشه، (فیلترشکن رو روشن کنید) و باید پیج بیزینسی تون در فیسبوک انتخاب کنید. شما می توانید در یک ساعت 100 نفر را فالو کنید و در یک روز 100 نفر را آنفالو کنید. اگر این تعداد بیشتر شود اینستاگرام شما را جریمه می کند و یا اکانت شما را می بندد. اما یک استثنا وجود دارد و شما باید از این استثنا به نفع صفحه خود استفاده کنید.

اگر در حوزه تبلیغات در اینستاگرام برای رشد کسب‌وکار مبتدی هستید، این راهنما به شما کمک می‌کند تا حرفه‌ای‌تر به کار خود ادامه دهید؛ پس با ما همراه باشید. تبلیغات در اینستاگرام یکی از قدرتمندترین روش‌ها برای جذب مخاطب و افزایش فروش در دنیای دیجیتال است. اما برای موفقیت در این پلتفرم، به صرف ایجاد محتوای جذاب کافی نیست. از تبلیغات استوری و فید گرفته تا تبلیغات ریلز و شاپینگ، هر یک از این فرمت‌ها می‌توانند با استراتژی‌های مناسب، به افزایش تعامل و فروش کمک کنند.

همان‌طور که تصاویرتان نباید خیلی نوشته داشته باشند، متن همراه عکس یا همان «کپشن‌» نیز نباید «قصه‌ی حسین کُردِ شبستری» را تعریف کند. یادتان باشد «هر چه کمتر، بهتر» در فیسبوک، طول ایده‌آل هر پست ۴۰ کاراکتر است. کپشن‌های اینستاگرامی هم باید در همین حدود باشد و نباید از حدود ۴۰ کاراکتر بیشتر باشند.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
اینجا