بررسی نمایندگی های مجاز بوتان | نمایندگی بوتان

mimpkg.ir نمایندگی بوتان تهران | فروش و تعمیر تمامی محصولات بوتان  میم پکیج  نمایندگی بوتان تهرا

توسط مدیر سایت در 16 تیر 1402


mimpkg.ir
نمایندگی بوتان تهران | فروش و تعمیر تمامی محصولات بوتان
 میم پکیج  نمایندگی بوتان تهران

میم پکیج  نمایندگی فروش و ارائه سرویس ها بعداز فروش محصولات بوتان در تهران و اسلامشهر -

مدیر گروه صنعتی بوتان معتقد بود با این فعالیت درختهای کمتری برای ساخت انرژی از در بین خواهند رفت و سوخت تمیزتری در چنگ عموم قرار می گیرد.
احداث بوتان

این مجموعه با هدف جابه جایی گاز مایع استارت به عمل کرد. بعد از اینکه رغبت عموم به به کارگیری از این سوخت و جایگزینی آن با نفت مشاهده شد, بوتان به ساخت‌و‌ساز محصول ها گاز سوز برای مثال آبگرمکن های ایستاده مبادرت کرد.

اینک محسن خلیلی رئیس ادله کمپانی بوتان دارای‌ی تیتر “بابا صنعت جمهوری اسلامی ایران” میباشد. وی  کسی میباشد که نقش مهمی در تغییر و تحول مدل معاش ایرانیان داشته میباشد.

در ده سال‌ی 1370 کمپانی بوتان آغاز به ساخت و ساز قطعات وارد شده آبگرمکن کرد و با بسط دراین مورد توانست این قطعات را به بقیه کشورها نیز صادر نماید. در همین ده سال و با استحصال توفیق های بسیار توانست گونه های گواهینامه های استاندارد در میان المللی را برای تولیدها خویش اخذ نماید.
رادیاتورهای بوتان

یک کدام از دیگر از تولیدها برند بوتان رادیاتور میباشد که از خصوصیت های آن میتوان به مورد ها ذیل اشاره نمود؛

    طراحی امروزی
    اقتدار حرارتی بالا
    مقاوت بالا در قبال خوردگی
    استعمال از ربات برای ساخت محصول ها
    پوشش یکنواخت و بادوام رنگ
    امکان کارکرد با کل سیستم های گرمایشی
    10 سال تضمین
    دارنده استاندارد CE اروپا

میم پکیج  نمایندگی بوتان طهران

با اعتنا به مشتریان بسیار محصول ها بوتان, میم پکیج  نمایندگی این مارک را در شهر بلندمرتبه تهرانبر عهده گرفت تا ارائه دهنده ی سرویس ها بعداز فروش و جانبداری تولید ها این مجموعه باشد. خلال ارائه ی سرویس ها, میم پکیج  نمایندگی فروش همه محصول ها بوتان نیز است.

مشتریان عزیز چنانچه قصد خرید آنلاین تولیدات بوتان را دارا‌هستند می توانند به نشانی   www.mimpkg.ir مراجعه کنند و کالای موردنظر خویش را گزینش و تنظیم نمایند.
سرویس ها فروش و تعمیر پکیج های بوتان در روشن بختی آباد

کمپانی بوتان او‌لین سازنده پکیج در کشور ایران میباشد که توانست این فرآورده را در بازار کشور ایران مکان دهد. در به عبارتی سال های اولِ ورود پکیج به بازار کشور‌ایران به جهت باکیفیت این تولیدها, در همه واحدهای نوساز جایگزین سیستم های گرمایشی کهن شد.
 تعمیر و فروش رادیاتورهای بوتان در قیطریه

رادیاتورهای بوتان از سال 1380 وارد خط ایجاد این موسسه شدند و به جهت به کار گیری از دستگاه های تک تک رباتیک برای ساخت آن ها, چگونگی و نازکی این تولید ها قابل مقایسه با هیچ برندی وجود ندارد.
نمایندگی بوتان در فلاح

برای نصب, راه‌اندازی و هرگونه سرویس ها بعداز فروش تولیدات بوتان در فلاح می‌توانید با میم پکیج  تماس حاصل نمایید و در اسرع وقت سرویس مایحتاج خویش را اخذ نمایید.
۱- نمایندگی بوتان در شمال تهران

    پاسداران
    تجریش
    نیاوران
    میرداماد
    شریعتی
    ظفر
    سعادت آباد
    نیاوران
    دربند و . . .

۲- نمایندگی بوتان در غرب تهران mimpkg

    جنت آباد
    صادقیه
    پونک
    شهرزیبا
    ستارخان
    سردارجنگل
    شهران
    کن
    اکباتان
    بلوار فردوس و . . .

۳- نمایندگی تعمیر و فروش محصول ها بوتان در راءس و شرق تهران

    انقلاب
    فردوسی
    فاطمی
    ونک
    نارمک
    رسالت
    تهرانپارس
    مجیدیه
    موفقیت
    بهارستان و…

۴- نمایندگی فروش و تعمیر تولید ها بوتان در جنوب طهران

    جمهوری
    نواب
    میدان آزادی
    استادمعین
    جیحون
    نازی آباد
    خانی آباد
    شهرری
    دولت آباد
    نعمت آباد و…

برخی از نمونه تولیدات بوتان

نمایندگی بوتان تهران
چه گونه با نمایندگی بوتان تهران تماس بگیریم؟

فرآیند ی تماس و اخذ سرویس مورد نظر در میم پکیج  به طور تحت خواهد بود؛

    در گام نخستین با نمایندگی بوتان تهران ( میم پکیج ) تماس حاصل نمایید.
    برای این شغل می‌توانید از شماره های نوشته شده در قسمت تماس با ما وبسایت به کارگیری نمایید.
    همیچنین می‌توانید از آیتم تصویب درخواست در وبسایت برای این خواسته برخوردار گردید.
    در طی تماس اطلاعاتی مختصر از ایراد  و سرویس موردنیاز شما, به وسیله اپراتور تصویب می‌شود.
    بعداز آن در کمتر از یک ساعت تعمیرکار در محل حاضر گردیده و سرویس ها تعمیرات را اعمال خواهد بخشید.
    در پایان فاکتور و گارانتی سرویس ها را تحویل بگیرید و برای توسعه ما و بهبود سرویس ها ارائه گردیده پاسخگوی نظرسنجی کارشناسان ما باشید.

نمایندگی بوتان تهران
نمایندگی فروش و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان

اشتباهات رایجی که هنگام عیب یابی آبگرمکن دیواری بوتان برای رفع آنها نیاز به یاری به چنگ آوردن از دارای تخصص خدمت آبگرمکن دیواری در خانه داریم:

    نوسان رتبه حرارت آبگرمکن دیواری
    ایراد در شمعک جرقه
    خاموش شدن متداوم شعله یا این که پر‌نور نشدن آبگرمکن دیواری
    کاهش فشار آب خروجی
    تغییر و تحول در رایحه یا این که رنگ آب خروجی از آبگرمکن
    سردی یا این که گرمی بیشتراز اندازه ی آب
    نشت از منبع انرژی گزینه به کار گیری‌ی آبگرمکن دیواری در منزل
    نشتی مخزن یا این که لوله‌های آبگرمکن

چه‌طور آبگرمکن بوتان را هواگیری کنیم؟

    او‌لین گام برای هواگیری آبگرمکن، بدون صدا کردن آن میباشد. در صورتی‌که که آبگرمکن گازی میباشد، شیر گاز را ببندید و بعداز یکسری ده دقیقه که دمای آبگرمکن تحت آمد، مبادرت به به ایفا باقی فرایند نمائید. در شرایطی‌که آبگرمکن برقی میباشد، کافی میباشد برق ورودی به آن را جدا نمائید.
    فعلا می بایست مبادرت به بستن شیرهای آب ورودی نمائید. در آبگرمکن دو شیر روزنه‌ای و توپی جای دارد.برای بستن شیر توپی، کافی میباشد که یک نیم به دور آن را بچرخانید و برای بستن شیر روزنه‌ای، یک‌سری بدور آن را بایستی بپیچید تا به طور بدون نقص بسته خواهد شد.
    درحال حاضر نیاز به خالی کردن آب باقیمانده در لوله آب گرم میباشد. برای این عمل، می توانید هریک از شیرهای آب گرم منزل که به آبگرمکن مجاورت‌خیس میباشد را گشوده نمایید تا آب تخلیه خواهد شد.
    در آبگرمکن یک شیر، با تیتر شیر تخلیه پیاده سازی گردیده است. برای تخلیه بدون نقص آبگرمکن، نیاز به مفتوح کردن این شیر میباشد. دو شغل می توانید اجرا دهید:
    1. به چنگ آوردن یک سطل در ذیل شیر.
    2. وصل کردن یک شلنگ به شیر و قرار دادن آن در محلی آب بعداز خروج، در آن خالی گردد.
    احتمالا به هنگام تخلیه شدن آب، بایستی صداهایی از آبگرمکن به گوش‌تان رسد. این صدا، در واقع به عبارتی هوایی میباشد که در حالا تخلیه شدن از آبگرمکن میباشد.
    بعداز تخلیه شدن بدون نقص آب و به اتمام وصال صدا، مبادرت به بستن شیر تخلیه نمایید.
    اکنون همه مواقعی که تا به اینجا ایفا داده‌اید رو دوباره جاری ساختن دهید تا بتوانید دوباره آبگرمکن را فعال سازی نمایید.

نمایندگی بوتان طهران
میم پکیج  نمایندگی تعمیر و فروش پکیج بوتان

برخی اشتباهات رایج که مشتریان برای رفع و تعمیر آن با ما تماس می‌گیرند عبارتند از ؛
رنگ زرد شدن شعله پکیج دیواری بوتان

این ایراد ممکن میباشد از مواقعی از قبیل عدم مکش مطلوب در دودکش، عدم وجود هوای کافی، کثیفی مشعل ها، کمبود هوا در دور و اطراف دور و اطراف پکیج، دوده داشتن در دیگ و دودکش باشد. که‌این ایرادات را می اقتدار با نظارت مسیر دودکش برای برطرف کردن عدم مکش مطلوب در دودکش ، تعبیه روزنه برای ورود و خروج هوا برای نقص‌ خلا هوای کافی، در اختیار گرفتن قطر مشعل برای عدم تناسب قطر با نوع گاز مصرفی، پاک کردن مشعل ها و دیگ و دودکش برای برطرف کردن دوده در دیگ و دودکش برطرف کرد.
نماد ندادن دمای صحیح آب

این خلل ممکن میباشد از مواقعی از قبیل احتمال فساد سنسور NTC دستگاه باشد که‌این خلل را می قدرت با نظارت این قطعه و بده بستان آن برطرف کرد.
انفجاری پر‌نور شدن پکیج دیواری بوتان

این نقص‌ ممکن میباشد از مواقعی از قبیل فشار گاز نامناسب، خلل جرقه زن الکترود، مسافت نامناسب الکترود باشد. در مجموع این خلل وقتی به وجود میاید که جرقه زن به موقع و با فشار مطلوب جرقه نزند. که‌این کار سبب ساز توده شدن گاز و در فیض انفجاری پر‌نور شدن پکیج بوتان می‌شود.

برای تعمیر پکیج بوتان هنگام بروز این ایراد سفارش می‌کنیم پنل های جلویی پکیج را گشوده کرده و جرقه زن را پاک فرمائید. آنگاه پنل را مجددا ببندید.
عمل نکردن پمپ پکیج

این مورد ممکن میباشد از مواقعی از قبیل انقطاع برق ورودی، ناقص بودن اتصال در سیم کشی، سوختگی و گرفتگی پمپ، اتصالات سیم کشی داخلی باشد که‌این ایرادات را می قدرت با محاسبه کردن پریز جهت قطعی برق، فیوز و سیم کشی داخلی را نظارت نمائید برای ناقص بودن اتصال سیم کشی و ردوبدل و خدمت پمپ برای سوختن و گرفتگی پمپ را برطرف کرد.
کم شدن فشار آب

خلل افت فشار پکیج دیواری بوتان ممکن میباشد از مواقعی از قبیل نادر بودن فشار آب شهری و یا این که نشتی آب از رادیاتورها، اختلال در لوله کشی پکیج، خلل در اتصالات پکیج، حاد شدن منبع انبساط باشد که‌این مسائل را می قدرت با به کار گیری از پمپ آب خانگی برای برطرف کردن کمبود فشار آب، تصاحب کردن نشتی های جانور برطرف کرد، بده بستان منبع انبساط، پژوهش لوله کشی های پکج برطرف نمود .

نمایندگی بوتان طهران
فروش و تعمیر حوله کم آب کن بوتان

پیرو بعضی از خطاها رایج درحوله کم آب های بوتان را آیتم نظارت قرار می‌دهیم.

نشتی از شیر : آبریزی از شیر رادیاتور حوله کم آب کن، بیشتر به جهت از دربین رفتن آب سد شیر به دلایل گوناگون مخصوصاً حرارت بالای آب ورودی چهره می‌دهد.

برای تعمیر نشتی شیر رادیاتور حوله کم آب کن به طور تحت مبادرت نمایید:

    آغاز پکیج را بی سر و صدا نمایید.
    پس از سرد شدن آب شیر زیر رادیاتور حوله کم آب کن را تا پایان گشوده فرمایید تا آب داخل حوله کم آب کن تخلیه خواهد شد.
    با یاری آچار مهره شیر را گشوده کرده و بعد از آن شیر هواگیری را در وضعیت گشوده قرار دهید، تا آحاد هوای محبوس گردیده در درون لوله های حوله کم آب کن تخلیه گردد.

فساد مغزی شیر حوله کم آب کن : نشتی آب از حوله کم آب کن ممکن میباشد به جهت سست شدن مغزی شیر باشد. برای رفع اختلال نشتی از شیر حوله کم آب کن آغاز مغزی را با نوار تفلن بپوشانید و بعد آن را با آچار فرانسه سفت نمائید.

شکاف شدن رادیاتور حوله کم آب کن : یک انگیزه پوسیده شدن حوله کم آب کن پدیده برخورد تراکمی در حوله کم آب کن میباشد. طی این حادثه بخار آب گرمابه و دستشویی به رطوبت تبدیل گردیده و بر روی بدنه فرنگی امکانات داخلی گرمابه همانند حوله کم آب کن و شیرآلات می نشیند.

دقیقاً به همین ادله میباشد که کالا رادیاتور حوله کم آب کن انتخابی بسیار اساسی میباشد و بایستی بدنه آن روکش دار و ضد زنگ باشد.
 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن